ZASTANAWIASZ SIĘ

DLACZEGO POWINIENEŚ WYBRAĆ NASZE DIETY?

oto argumenty

NIE JEST SZTUKĄ SCHUDNĄĆ NA CHWILĘ, TYLKO NA STAŁE
Diety 1000 kcal lub mniej niż 1000 kcal nie istnieją. Stosowanie takich metod to rozwiązanie chwilowe. W rezultacie naraża nasz organizm na niedobory witamin i składników mineralnych, co może doprowadzić do zaburzeń hormonalnych, zmęczenia, braku koncentracji, chorób przewlekłych, np. cukrzycy typu 2. Może też spowolnić metabolizm, w konsekwencji powodując nadwagę czy problemy z tarczycą. Dostarczanie zbyt małej ilości składników pokarmowych prowadzi do skoków hormonu insuliny, który przy zbyt wysokim poziomie powoduje kumulowanie się tkanki tłuszczowej, co widoczne jest między innymi jako odkładanie się cellulitu. Z drugiej strony, dostarczanie zbyt małej ilości kalorii, zwłaszcza w formie węglowodanów złożonych, czyli kaszy, chleba, ryżu, płatków owsianych itp. powoduje spadek hormonu szczęścia (serotoniny) i hormonu przyjemności (dopaminy). Wtedy sięgamy po przekąski i słodycze, czyli cukry proste, które na krótko podnoszą poziom tych dwóch hormonów. Niestety, za chwilę spadają i w ten sposób powodują błędne koło. Nasze programy zapewniają odpowiedni poziom tych hormonów – dlatego Twój organizm nie będzie odczuwał zmęczenia, bo nie będzie narażony na niedobory. Tym samym ograniczysz ryzyko wystąpienia chorób przewlekłych.
100 KLIENTÓW = 100 DIET
Kluczem do skomponowania prawidłowej diety jest indywidualne podejście. Każdy ma inne zapotrzebowanie energetyczne, na które wpływają: masa ciała, wzrost, wiek, płeć i aktywność fizyczna. W Zielonym Widelcu oferujemy kompleksowe rozwiązania dietetyczne uwzględniające wszystkie Twoje potrzeby. Chcemy, aby nasze indywidualne podejście do Ciebie, zmieniło również Twoje własne podejście do diety. Wierzymy, że tak samo jak w przypadku wielu naszych Klientów, stanie się ona dla Ciebie zdrowym, smacznym i miłym przyzwyczajeniem, a nie drogą przez mękę, jakiej być może się obawiasz. Wraz z dobrą dietą Twoje życie zmieni się na lepsze.
ABY SCHUDNĄĆ, TRZEBA JEŚĆ!
Odchudzanie nie polega na niejedzeniu, chociaż niektórym tak się wydaje. Nasz organizm potrzebuje odpowiedniej ilości energii, którą spala zarówno podczas całodniowej aktywności fizycznej, jak i w czasie snu. Rano, kiedy się budzimy, potrzebujemy paliwa do życia. Jeśli go nie dostarczamy, spowalniamy nasz metabolizm, zaburzamy gospodarkę hormonalną, a tym samym „pracujemy” na gromadzenie się tkanki tłuszczowej. Nie jedząc śniadania i spożywając zbyt mało jedzenia w ciągu dnia, jesteśmy osłabieni, mamy problemy z koncentracją i narażamy organizm na niedobory składników odżywczych. Dlatego, aby schudnąć, trzeba jeść.
ODPOWIEDNIO ZBILANSOWANA DIETA KLUCZEM DO SUKCESU
Skuteczne odchudzanie nie polega tylko na rozsądnym zmniejszeniu ilości spożywanych kalorii, ale głównie na odpowiednim zbilansowaniu każdego posiłku. W Zielonym Widelcu gwarantujemy odpowiednio zbilansowane diety, opierające się na właściwej ilości składników pokarmowych: białka, węglowodanów, tłuszczów, minerałów i witamin. Dlatego nigdy nie będą one skutkować przykrymi konsekwencjami, jak np. wypadanie włosów, łamliwość paznokci czy pojawienie się cellulitu. Takie efekty są nieuniknione przy stosowaniu popularnych diet 1000 kcal.
ZRÓB PIERWSZY KROK NA DRODZE DO UPRAGNIONEJ SYLWETKI!
Skorzystaj z Kalkulatora Sugerowanej Diety. Dowiedz się, ile energii potrzebuje Twój organizm i dobierz dla siebie optymalny program. To bardzo ważne, gdyż zaspokajając swoje potrzeby energetyczne, zapobiegasz sytuacji, w której organizm musiałby się zabezpieczać poprzez gromadzenie zapasów tłuszczu. Tego samego, z którym Ty potem będziesz musiał się uporać. Unikamy w ten sposób błędnego koła.
NIE JESZ ŚNIADANIA? TO NIEZDROWO!
Może to się wydawać dziwne, ale nasz organizm spala kalorie również podczas snu. Dlatego zaraz po przebudzeniu mamy niedobory energii, które powinniśmy szybko uzupełnić. Jeśli nie zjesz śniadania, narażasz się na kumulowanie tkanki tłuszczowej i spalanie mięśni. Twój organizm uruchamia tzw. mechanizm obrony przed zagłodzeniem. Gdy rano wyjdziesz z domu, nie dostarczając mu odpowiedniej dawki energii, automatycznie zacznie czerpać ją z mięśni. Zwiększy też tkankę tłuszczową, aby zabezpieczyć się przed dalszym wygłodzeniem.
REZYGNUJESZ Z KOLACJI? TO DUŻY BŁĄD!
Mitem jest, że nie można jeść po godzinie 18. Przecież każdy z nas prowadzi inny tryb życia. Ostatni posiłek należy jeść 2-3 przed snem, ale nie wcześniej. Jeśli ktoś chodzi spać bez jedzenia kolacji, naraża się na uruchomienie mechanizmu obrony przed zagłodzeniem, a więc kumulowanie tkanki tłuszczowej. Organizm zabezpiecza się w ten sposób na wypadek głodu.
JEDZ OWOCE! ALE TYLKO W PIERWSZEJ POŁOWIE DNIA.
Owoce należy jeść tylko w pierwszej połowie dnia. Dzięki temu, że organizm pracuje w tym czasie na zwiększonych obrotach, jesteśmy w stanie spalić cukry proste w nich zawarte. Jedzenie owoców w nieodpowiedniej porze dnia prowadzi do wzrostu poziomu hormonu insuliny.
LICZY SIĘ JAKOŚĆ, ILOŚĆ I CZĘSTOTLIWOŚĆ!
Bardzo ważne jest zachowanie odpowiedniego rozkładu posiłków w ciągu dnia. Minimalna przerwa to 2 godziny, maksymalna – 5 godzin. Musisz jednak pamiętać, że samo regularne jedzenie nie daje gwarancji uzyskania pożądanych efektów odchudzania. Gdy spożywamy posiłki o podobnej kaloryczności, nasz organizm odbiera to jako podjadanie. Dlatego też, ważne jest spożycie energetycznego śniadania i energetycznego obiadu. Jeśli jesz regularnie co 3 godziny posiłki o podobnej kaloryczności, osiągniesz gorsze efekty odchudzania, niż osoba jedząca w podobnych odstępach czasowych posiłki o zróżnicowanych kalorycznościach, czyli np. duże śniadanie, małe drugie śniadanie, duży obiad, mały podwieczorek i średnia kolacja. Zielony Widelec dba o te kwestie za Ciebie.
W CODZIENNEJ DIECIE WAŻNY JEST:
  • rozkład jakościowy, czyli wzajemny stosunek składników odżywczych: białka, węglowodanów, tłuszczów, witamin oraz składników mineralnych, dający gwarancję braku wahań insuliny i glukozy oraz przedłużający proces trawienia
  • rozkład ilościowy, czyli odpowiednia kaloryczność każdego posiłku
  • rozkład czasowy, czyli spożywanie w odpowiednich odstępach czasowych

Ciasteczka to jedyna niedietetyczna rzecz u nas. Korzystamy z nich w celu świadczenia usług. Zmiana ustawień plików cookie jest możliwa w każdym momencie.